Konkurs na hasło reklamowe – strona robocza

    Konkurs na hasło reklamowe – strona robocza

    miniaturka aktualnosc

    Lubisz „bawić się” słowem? Masz „ lekkie pióro”, głowę pełną pomysłów a  cięte riposty to Twoja specjalność? Jeżeli tak, to mamy dla Ciebie idealną propozycję.
    Zapraszamy Cię do udziału w konkursie na hasło reklamowe Szkół Artystycznych ROE.

     

    Znajdź pomysł na wspólny mianownik, który odda  kreatywny i  artystyczny charakter naszej  działalności. Zaskocz nas oryginalnym pomysłem oraz  niestandardowym podejściem do tematu.

     

    Dla zwycięzcy konkursu oraz zdobywców drugiego i trzeciego miejsca przewidzieliśmy atrakcyjne nagrody.

    Hasło, które zwycięży zostanie wykorzystane w kampanii reklamowej Szkół Artystycznych ROE.

     

    Na propozycje czekamy od 1 czerwca do 15 lipca 2015 r.

     

     

    ZASADY KONKURSU:
    Czas trwania konkursu od 1 czerwca do 15 lipca 2015r.
    Konkurs jest bezpłatny i ma charakter otwarty. W konkursie mogą brać udział osoby fizyczne, które ukończyły 18 rok życia.
    Konkurs prowadzony jest na stronie internetowej https://szkolyartystyczne.roe.pl/konkurs-na-haslo-reklamowe, a propozycje haseł być zgłaszane jedynie poprzez poniższy formularz.
    Każdy uczestnik może przysłać do 3 propozycji.
    Zgłoszenie konkursowe jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
    Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w dniu 31 lipca 2015r. na stronie internetowej organizatora.

     
    REGULAMIN KONKURSU – pobierz

     

    NAGRODY

    1 miejsce

    • bezpłatna nauka  w Szkołach Artystycznych ROE,  na dowolnym kierunku, który zostanie uruchomiony w roku szkolnym 2015/2016. Zwycięzca  konkursu może wybrać miasto, w którym podejmie naukę ( do wyboru: Wrocław, Poznań, Warszawa, Katowice).
    • książka: „Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy”, autor: Joanna Wrycza-Bekier
    • zestaw gadżetów reklamowych Szkół Artystycznych ROE

    2 miejsce

    • 50 % rabatu na naukę  w Szkołach Artystycznych ROE , na dowolnym kierunku , który zostanie uruchomiony  w roku szkolnym 2015/2016. Zwycięzca  konkursu może wybrać miasto, w którym podejmie naukę (do wyboru: Wrocław, Poznań, Warszawa).
    • książka : „Copywriting. Jak sprzedawać słowem” autorzy: Dorota Jędrzejewska i Rafał Niemczyk,
    • zestaw gadżetów reklamowych Szkół Artystycznych ROE

    3 miejsce

    • książka: „Copywriting internetowy”, autor: Maciej Dutko
    • zestaw gadżetów reklamowych Szkół Artystycznych ROE

     

    FORMULARZ KONKURSOWY

    {chronoforms5}hasloreklamowe{/chronoforms5}